80’LİK GENÇLER BÜYÜKŞEHİR’İN ETKİNLİĞİNDE BULUŞUYOR

80’LİK GENÇLER BÜYÜKŞEHİR’İN ETKİNLİĞİNDE BULUŞUYOR 80’LER BULUŞMASI KALDIĞI YERDEN DEVAM BÜYÜKŞEHİR’İN 80’LER BULUŞMASI BAŞLADI 80’LİK GENÇLER BÜYÜKŞEHİR’İN ETKİNLİĞİNDE BULUŞUYOR 80’LER BULUŞMASI KALDIĞI YERDEN DEVAM BÜYÜKŞEHİR’İN 80’LER BULUŞMASI BAŞLADI   Kentte yaşayan yaş almışların da sosyal hayata katılmaları ve toplumdan izole olmamaları için sık sık etkinlikler gerçekleştiren Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı,…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
80’LİK GENÇLER BÜYÜKŞEHİR’İN ETKİNLİĞİNDE BULUŞUYOR

80’LİK GENÇLER BÜYÜKŞEHİR’İN ETKİNLİĞİNDE BULUŞUYOR
80’LER BULUŞMASI KALDIĞI YERDEN DEVAM

BÜYÜKŞEHİR’İN 80’LER BULUŞMASI BAŞLADI

80’LİK GENÇLER BÜYÜKŞEHİR’İN ETKİNLİĞİNDE BULUŞUYOR

80’LER BULUŞMASI KALDIĞI YERDEN DEVAM

BÜYÜKŞEHİR’İN 80’LER BULUŞMASI BAŞLADI

 

Kentte yaşayan yaş almışların da sosyal hayata katılmaları ve toplumdan izole olmamaları için sık sık etkinlikler gerçekleştiren Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı, yaz döneminde hava sıcaklıkları dolayısıyla ara verdiği ‘80’ler Buluşması’na yeniden başladı. 

 

 

Kentte yaşayan yaş almışların da sosyal hayata katılmaları ve toplumdan izole olmamaları için sık sık etkinlikler gerçekleştiren Mersin Büyükşehir Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı, yaz döneminde hava sıcaklıkları dolayısıyla ara verdiği ‘80’ler Buluşması’na yeniden başladı.  

 

Etkinlik, her Çarşamba ‘Etkinlik ve Sanat Merkezi’nde gerçekleşiyor. ‘80’ler Buluşması’nda fiziksel egzersiz yapan, bocce oynayan, mandala boyayan katılımcılar, birlikte sohbet ederek, deniz havası eşliğinde sosyalleşiyorlar. Mahalle muhtarları ile iş birliği içerisinde yapılan etkinliğe her hafta farklı mahallelerden vatandaşlar katılıyor. Bu da etkinliğin her mahalleye ulaşmasını sağlıyor. Yapılan programın yanı sıra gelen taleplere göre de etkinlik içeriğinin belirlendiği 80’ler Buluşması, katılımcıların hem ruh hem de beden sağlığına olumlu anlamda büyük katkılar sağlıyor. Buluşmada ayrıca Büyükşehir Belediyesi’nin hizmetleri anlatılarak, ihtiyaç duyanlar ilgili birimlere yönlendiriliyor.

 

Güngeç: “Eylül ayı ile etkinliğimize yeniden başladık”

Kadın Aile Hizmetleri Daire Başkanlığı Gönüllüler Şube Müdürü Havva Güngeç, etkinliğin detaylarını anlatarak, “İlimizde yaşayan yaş almış bireylerimizi Etkinlik ve Sanat Merkezi’ne getiriyoruz. Burada onlarla fiziksel aktiviteler yapıyoruz. Mandala resimler boyuyoruz, bocce oynuyoruz, ikramlıklarımız oluyor. Birkaç saat güzel vakit geçiriyoruz ve tekrar uğurluyoruz. Etkinliğimize yaz dönemi boyunca aşırı sıcaklardan dolayı ara vermiştik. Eylül ayı ile beraber yeniden başladık” dedi.

80’LİK GENÇLER BÜYÜKŞEHİR’İN ETKİNLİĞİNDE BULUŞUYOR  _6_.JPG

“Mutlu geri dönüşler bizi de mutlu ediyor”

Katılımcıların çok memnun olduğunu vurgulayan Güngeç, “Her Çarşamba günü 14.00-16.00 saatleri arasında burada olacağız. Çok memnunlar. ‘Bizi alıştırmayın, her gün geliriz’ diye geri dönüşler var. Başkanımıza ve bizlere çok teşekkür ediyorlar. İlgilenmek, dokunmak güzel bir şey. Mutlu dönüşler de bizi mutlu ediyor” ifadelerini kullandı.

 

“Her gün çağırırlarsa gelirim”

Etkinliği mahalle muhtarından öğrendiğini söyleyen Ömer Yıldız, “Çok güzel. Şu an Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin yaptığı işlerin hepsi güzel. Her gün çağırırlarsa ben gelirim. Her şey var; yiyecek var, hava serin” dedi.

 

Nuran Düzgün, “Etkinlik çok güzel, çok şahane. Bu imkanlarından dolayı çok teşekkür ederim. İlk defa geliyorum. Bir daha olsa yine gelirim” diye konuştu. Etkinlikle daha güzel zaman geçirdiğini kaydeden Düzgün, “Alışveriş yapıyoruz, gezmeye gidiyoruz ama burası kadar eğlenceli olmuyor” diye belirtti.

 

Etkinliğe katılan ve güzel vakit geçirdiğini ifade eden Bedriye Sürücügil, “Evde olsaydım, yatıyordum, dinleniyordum, burası daha güzel. En azından hava aldık, değişiklik oldu. İlk defa katılıyorum, bir daha olsa gelirim” dedi.

 

Katılımcılardan Nurten Ekizoğlu da evde işlerini yarım bırakıp geldiğini ifade ederek, “Etkinlik harika, çok güzel. Buraya gelmek, hava almak, insanları tanımak çok güzel bir şey. Gelmeseydim evde iş yapıyordum, domates kaynatıyordum, bıraktım geldim” dedi. Kendilerini düşünen bir Belediye Başkanı olmasından dolayı çok mutlu olduğunu ifade eden Ekizoğlu, “Çok memnunuz, daima başımızda kalsın” diye belirtti.20201114173046-mblok_haber_logolar3.png

Yorum Yap

Benzer Haberler
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı H. Ruhi Koçak’tan Kurban Bayramı Mesajı
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı H. Ruhi Koçak’tan Kurban Bayramı Mesajı
BAŞKAN SEÇER’İN AÇTIĞI TİSAN DAVASINDA ÖNEMLİ GELİŞME: DANIŞTAY KARARI BOZDUTİSAN’DA BETONLAŞMAYA YÜKSEK YARGI ENGELİ
BAŞKAN SEÇER’İN AÇTIĞI TİSAN DAVASINDA ÖNEMLİ GELİŞME: DANIŞTAY KARARI BOZDUTİSAN’DA BETONLAŞMAYA YÜKSEK YARGI ENGELİ
MERSİN BÜYÜKŞEHİR İLE ÖĞRENCİLER ADANALIOĞLU SAHİLİNİ ATIKLARDAN ARINDIRDI
MERSİN BÜYÜKŞEHİR İLE ÖĞRENCİLER ADANALIOĞLU SAHİLİNİ ATIKLARDAN ARINDIRDI
TARSUS BELEDİYESİ HİZMET FİLOSUNU GÜÇLENDİRDİ: YENİ ARAÇLAR VATANDAŞLARLA BULUŞTU
TARSUS BELEDİYESİ HİZMET FİLOSUNU GÜÇLENDİRDİ: YENİ ARAÇLAR VATANDAŞLARLA BULUŞTU
VALİ ATİLLA TOROS, İL EMNİYET MÜDÜRÜ FAHRİ AKTAŞ’A İADEİZİYARETTE BULUNDU
VALİ ATİLLA TOROS, İL EMNİYET MÜDÜRÜ FAHRİ AKTAŞ’A İADEİZİYARETTE BULUNDU
Eyüpspor-Fenerbahçe Maçında Süpriz ?
Eyüpspor-Fenerbahçe Maçında Süpriz ?
Haberin Doğru Adresi
Mersin Blok Haber

Tarafsız, objektif ve en etkili organik haberleriyle Türkiyenin en iyi haber sitesidir.

2025 Logo Haber © Tüm hakları saklıdır. İBT Haber Teması