Osmangazi’de belediye personeline sağlıklı beslenme ve ofis ergonomisi eğitimi

Osmangazi Belediyesi, Bursa İl Sağlık Müdürlüğü işbirliğiyle personele yönelik ‘Sağlıklı Beslenme ve Ofis Ergonomisi’ eğitimi düzenledi. BURSA (İGFA) – Osmangazi Belediyesi, çalışma ortamında ergonomik şartların sağlanması, personelin iş veriminin ve memnuniyetinin attırılması, uzun vadede baş gösteren iş hastalıklarının önlenmesi ve sağlıklı beslenmenin sağlanması amacıyla Bursa İl Sağlık Müdürlüğü işbirliğiyle Sağlıklı Beslenme ve Ofis Ergonomisi eğitimi…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Osmangazi’de belediye personeline sağlıklı beslenme ve ofis ergonomisi eğitimi

Osmangazi Belediyesi, Bursa İl Sağlık Müdürlüğü işbirliğiyle personele yönelik ‘Sağlıklı Beslenme ve Ofis Ergonomisi’ eğitimi düzenledi.

BURSA (İGFA) – Osmangazi Belediyesi, çalışma ortamında ergonomik şartların sağlanması, personelin iş veriminin ve memnuniyetinin attırılması, uzun vadede baş gösteren iş hastalıklarının önlenmesi ve sağlıklı beslenmenin sağlanması amacıyla Bursa İl Sağlık Müdürlüğü işbirliğiyle Sağlıklı Beslenme ve Ofis Ergonomisi eğitimi gerçekleştirdi. Osmangazi Belediye Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen eğitime personel yoğun bir katılım gösterdi.

Yıldırım İlçe Sağlık Müdürlüğü’nde görev yapan Fizyoterapist Pınar Aydeniz, masa başı çalışanlar için ofis ergonomisi eğitiminin büyük önem taşıdığını ifade etti. Masa başında çalışanların genellikle baş, boyun ve sırt ağrılarından şikayetçi olduklarına vurgu yapan Aydeniz, “Omurga sağlığımızı korumak için masa başında çalışırken belli egzersizler yapmamız gerekiyor. Biz bu egzersizlere ofis rehabilitasyonu diyoruz. Masa başı çalışan kişiler eğer düzenli egzersiz yapmaz ise omurgada bozukluklar meydana gelebiliyor. Özellikle bel ve boyun düzleşmeleri yaşanabiliyor. Bu sıkıntıların önüne geçmek için düzenli yürüyüş ve egzersiz yapılmasını öneriyoruz. Oturma sırasında vücudun uygun duruş şekli mutlaka sağlanmalıdır. Oturma pozisyonu en fazla iki saatte bir değiştirilerek hareket edilmesi zorunludur” dedi.

Fizyoterapist Pınar Aydeniz yaptığı bilgilendirmenin ardından masa başında çalışanların mutlaka yapması gereken kültür-fizik hareketlerini uygulamalı olarak gösterdi.

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü’nde görev yapan Diyetisyen Canan Tanrıöver ise “Amacımız sağlıklı beslenme ve hareketli yaşam konusunda farkındalık oluşturmak. Sağlıklı beslenmenin temelini bağırsaklar oluşturur. Bağırsak geçirgenliğini azaltmamız gerekir. Rafine gıdalardan daha az beslenmeliyiz. Paketli gıdaları tüketmemeliyiz. Sebze, meyve ve kuru baklagiller gibi posalı yiyeceklerin tüketimini arttırmalıyız. Beyaz unu tamamen bırakıp, ata tohumlarından üretilen undan yapılmış ekmekleri tüketmeliyiz. Bol su içmeliyiz. Sağlıklı beslenme ile birlikte fiziksel aktiviteleri de hayatımızın içerisine almamız lazım” diye konuştu.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı H. Ruhi Koçak’tan Kurban Bayramı Mesajı
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı H. Ruhi Koçak’tan Kurban Bayramı Mesajı
BAŞKAN SEÇER’İN AÇTIĞI TİSAN DAVASINDA ÖNEMLİ GELİŞME: DANIŞTAY KARARI BOZDUTİSAN’DA BETONLAŞMAYA YÜKSEK YARGI ENGELİ
BAŞKAN SEÇER’İN AÇTIĞI TİSAN DAVASINDA ÖNEMLİ GELİŞME: DANIŞTAY KARARI BOZDUTİSAN’DA BETONLAŞMAYA YÜKSEK YARGI ENGELİ
MERSİN BÜYÜKŞEHİR İLE ÖĞRENCİLER ADANALIOĞLU SAHİLİNİ ATIKLARDAN ARINDIRDI
MERSİN BÜYÜKŞEHİR İLE ÖĞRENCİLER ADANALIOĞLU SAHİLİNİ ATIKLARDAN ARINDIRDI
TARSUS BELEDİYESİ HİZMET FİLOSUNU GÜÇLENDİRDİ: YENİ ARAÇLAR VATANDAŞLARLA BULUŞTU
TARSUS BELEDİYESİ HİZMET FİLOSUNU GÜÇLENDİRDİ: YENİ ARAÇLAR VATANDAŞLARLA BULUŞTU
VALİ ATİLLA TOROS, İL EMNİYET MÜDÜRÜ FAHRİ AKTAŞ’A İADEİZİYARETTE BULUNDU
VALİ ATİLLA TOROS, İL EMNİYET MÜDÜRÜ FAHRİ AKTAŞ’A İADEİZİYARETTE BULUNDU
Eyüpspor-Fenerbahçe Maçında Süpriz ?
Eyüpspor-Fenerbahçe Maçında Süpriz ?
Haberin Doğru Adresi
Mersin Blok Haber

Tarafsız, objektif ve en etkili organik haberleriyle Türkiyenin en iyi haber sitesidir.

2025 Logo Haber © Tüm hakları saklıdır. İBT Haber Teması