TARSUS BELEDİYESİNDE EN DÜŞÜK MAAŞ 5200 TL OLDU

TARSUS BELEDİYESİNDE EN DÜŞÜK MAAŞ 5200 TL OLDU Tarsus Belediyesi ve DİSK’e bağlı Genel-İş Sendikası arasında toplu iş sözleşmesi imzalandı. Tarsus Belediye Başkanı Dr. Haluk Bozdoğan tarafından imzalanan sözleşmeye göre; 696 sayılı KHK kapsamında çalışan belediye çalışanlarının sosyal hakları da dâhil olmak üzere alacakları en düşük maaşı 5 bin 200 TL oldu.   Her zaman…

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
TARSUS BELEDİYESİNDE EN DÜŞÜK MAAŞ 5200 TL OLDU

TARSUS BELEDİYESİNDE EN DÜŞÜK MAAŞ 5200 TL OLDU

Tarsus Belediyesi ve DİSK’e bağlı Genel-İş Sendikası arasında toplu iş sözleşmesi imzalandı. Tarsus Belediye Başkanı Dr. Haluk Bozdoğan tarafından imzalanan sözleşmeye göre; 696 sayılı KHK kapsamında çalışan belediye çalışanlarının sosyal hakları da dâhil olmak üzere alacakları en düşük maaşı 5 bin 200 TL oldu.

 

Her zaman emekten ve emekçiden yana olan, sosyal belediyeciliğe örnek teşkil eden Tarsus belediyesi, çalışanlarına müjdeyi verdi. Tarsus Belediyesi ve DİSK’e bağlı Genel-İş Sendikası arasında kabul edilen toplu iş sözleşmesinde imzalar atıldı. Tarsus Belediye Başkanı Dr. Haluk Bozdoğan, 696 sayılı KHK kapsamında çalışan belediye personellerinin, 1 yıllık süre içerisinde sosyal hakların ortalaması ile birlikte alacakları en düşük maaşın 5 bin 200 TL olacağını duyurdu.

 

BAŞKAN BOZDOĞAN, ‘’MESAİ ARKADAŞLARIMLA BERABER YAŞADIĞIMIZ BU KENT İÇİN BİRLİKTE ÇALIŞIYOR, BİRLİKTE ÜRETİYORUZ’’

Ülkede yaşanan ekonomik sıkıntı ve yüksek enflasyondan çalışanlarının en az şekilde etkilenmesini sağlayacaklarını belirten Başkan Bozdoğan,’’ Ülkemizde yaşanan ekonomik sıkıntılar ve yüksek enflasyon herkesin malumudur. Belediye olarak üstümüze düşen sorumluluklardan biri de çalışanlarımıza, mesai arkadaşlarımıza hak ettiği değeri vermek. Mesai arkadaşlarımla beraber yaşadığımız bu kent için birlikte çalışıyor, birlikte üretiyoruz. Yerel yönetim olarak çalışma sorumluluğumuzu yerine getirirken personellerimiz için de imkanlar ölçüsünde en iyi çalışma şartlarını oluşturmaya gayret ediyoruz. Göreve geldiğimiz ilk günden itibaren çalışanlarımızın hakları konusunda her zaman hakkaniyetli olmaya çalıştık. Bu kapsamda 696 sayılı KHK kapsamında çalışan mesai arkadaşlarımızın asgari ücretini 5 bin 200 TL olarak belirledik. Değerli sendika temsilcilerine ve emeği geçenlere teşekkür ediyor, sözleşmemizin herkese hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

Yorum Yap

Benzer Haberler
SOSYAL DAYANIŞMA BAYRAMDA DA SÜRDÜ
SOSYAL DAYANIŞMA BAYRAMDA DA SÜRDÜ
Bu Karar Tarsus’un Geleceğini Değiştirebilir! Sanlıca Çimento Fabrikası Tartışması
Bu Karar Tarsus’un Geleceğini Değiştirebilir! Sanlıca Çimento Fabrikası Tartışması
Kocamaz’dan Tarsus için çağrı: “Çimento fabrikası yatırımından derhâl vazgeçin”
Kocamaz’dan Tarsus için çağrı: “Çimento fabrikası yatırımından derhâl vazgeçin”
Tarsus Belediyesi Denetimleri Titizlikle Devam Ediyor
Tarsus Belediyesi Denetimleri Titizlikle Devam Ediyor
Tarsus Kent Meydanı Projesi Açılış İçin Gün Sayıyor
Tarsus Kent Meydanı Projesi Açılış İçin Gün Sayıyor
BAŞKAN BOLTAÇ İLK NİKAHINI KIYDI
BAŞKAN BOLTAÇ İLK NİKAHINI KIYDI
Haberin Doğru Adresi
Mersin Blok Haber

Tarafsız, objektif ve en etkili organik haberleriyle Türkiyenin en iyi haber sitesidir.

2025 Logo Haber © Tüm hakları saklıdır. İBT Haber Teması